Subject: Kasemetsa-Kiisa jalgtee projekt, isiklikud kasutusõigused kergliiklustee kasutamiseks ja hooldamiseks
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:50:24 +0300

Tere

Teatavasti teostas Maanteeamet 2006/2007. aastal 11241 Kasemetsa-Kiisa tee
ja 11240 Tõdva-Hageri tee rekonstrueerimise. Antud tööde koosseisus rajati
Kasemetsa-Kiisa ja Tõdva-Hageri tee äärde ka 11342 Saku-Tõdva teest kuni
Kiisa aleviku ja Roobuka külani kergliiklustee.

Paraku on jäänud aga kergliiklustee osas maatoimingud tegemata.

Ma ei leia, et valla kasuks oleks sõlmitud kergliiklustee omamiseks,
kasutamiseks, hooldamiseks jne isiklikku kasutusõigust järgmistel
kinnistutel: Viimsi metskond 33 (71801:006:0986), 11241 Kasemetsa-Kiisa
tee (71801:006:0985), 11241 Kasemetsa-Kiisa tee (71801:006:0174), 11241
Kasemetsa-Kiisa tee (71801:006:0094), Alliknõmme (71801:006:0016),
Männiku tee 145 // Tallinn-Lelle 9,8-27,4 km (71815:001:0003), 11241
Kasemetsa-Kiisa tee (71801:006:0174), 11240 Tõdva-Hageri tee
(71814:001:0198).

Selleks, et vallal oleks võimalik riigipoolsete kinnistu omanikega sõlmida
jalgtee kasutamiseks, omamiseks ja hooldamiseks isiklikud kasutusõigused,
palume teil saata meile antud tee ehitusprojektid ja isikliku
kasutusõiguse seadmise ala joonised. Võite muidugi ka omalt poolt need
toimingud algatada.

Aga antud teema puudutab ka Alliknõmme kinnistut (erakinnistut), mida
Kasemetsa-Kiisa jalgtee läbib. Antud kinnistu omanik küsib meilt, et kas
saame nende kinnistut läbiva jalgtee seadustada (jalgteele nüüd IKÕ seada)
ja tee äärsed kinnistu piiripunktid taastada. Selleks on meil aga vaja
teilt saada Kasemetsa-Kiisa tee ehituse projekti ja IKÕ ala jooniseid.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.